Największą barierą jest pierwsze użycie nowych pomysłów w praktyce
Założenia
Wiele firm, planując szkolenia ze sprzedaży ma nadzieję, że rozwijane kompetencje uda się szybko przenieść do praktyki dnia codziennego sprzedawców. Jednak gdy wybrana firma szkoleniowa opiera wszystkie swoje ćwiczenia, przykłady, case study na produktach i/lub rynkach znacząco różniących się od rynków na których pracują uczestnicy szkoleń, to przeniesienie rezultatów szkolenia do praktyki jest bardzo problematyczne.
Wielu sprzedawców wychodząc z takiego szkolenia może mieć przekonanie że teraz to będę świetnie sprzedawał „gumowe king kongi”, ale nie zaawansowane rozwiązania outsourcingu pracowników którymi zajmuje się na co dzień.
Nasz pomysł…
Przed szkoleniem proponujemy przygotowanie wspólnie z Państwem podstawowego zestawu narzędzi .
Przykłady i studia przypadków oparte o prawdziwe, typowe scenariusze z rzeczywistości Państwa pracowników i rynku na jakim pracują. Zwykle przygotowujemy dla uczestników projektu jeden zestaw narzędzi dla wybranych scenariuszy, który będzie wykorzystywany podczas szkolenia.
Choć w szkoleniach wydaje się to trudne, to dobrze przygotowane szkolenie powinno koncentrować się na rozwoju kompetencji sprzedaży PRODUKTÓW KLIENTA na RYNKACH KLIENTA. Przygotowanie takiego szkolenia zajmuje dużo więcej czasu i wysiłku.
Trenerzy i konsultanci Praxis mają doświadczenie w rozwijaniu kompetencji handlowej w różnych branżach za każdym razem wchodząc w „buty” szkolonych sprzedawców. Tworzymy dedykowane materiały szkoleniowe, które mogą być później podstawą do stałego rozwoju kompetencji handlowców.
Dorota Bienicewicz
W swojej pracy łączy doświadczenie biznesowe z wiedzą psychologiczną (psychologia biznesu, twórczości, międzykulturowa). Obecnie współpracuje z firmami z różnych, doradzając, szkoląc, wspierając sprzedawców i menedżerów sprzedaży w osiąganiu celów biznesowych (także poprzez indywidualny mentoring).
Grzegorz Domagała
Z wykształcenia inżynier elektronik (Politechnika Wrocławska), ma za sobą ponad 10 letnie doświadczenie biznesowe w branży IT – od konsultingu, poprzez marketing, sprzedaż i zarządzanie (także w zespołach wielokulturowych).
Magdalena Pawlak
Związana z branżą nowoczesnych technologii internetowych, gdzie zajmowała się najpierw sprzedażą, a potem zarządzaniem rozbudowanymi zespołami sprzedaży i marketingu.