Szkolenie przeznaczone jest dla osób zaangażowanych w firmie w marketing, generowanie leadów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów oraz dla osób zarządzających firmą.
Rozwój praktycznych umiejętności definiowania docelowych rynków, kwalifikowania potencjalnych klientów według określonych kryteriów, definiowania person zakupowych oraz kluczowych treści w marketingu i sprzedaży.
Główne punkty programu szkolenia
- Mapa rynku – czym jest i jakie jest jej zastosowanie, kluczowe elementy
- Kryteria kwalifikacji potencjalnych klientów – profil idealnego klienta
- Persony zakupowe – z kim i o czym rozmawiać w docelowych organizacjach, żeby wzbudzić zainteresowanie
- Wyróżniki – czym są i jak je powiązać z mapą rynku, profilem idealnego klienta i personą zakupową
- Tworzenie profilu idealnego klienta – ćwiczenia
- Tworzenie person zakupowych – ćwiczenia
- Tworzenie map rynku – ćwiczenia
- Tworzenie map wyróżników – ćwiczenia
- Określać rynki na których warto prowadzić kampanie marketingowe i sprzedażowe
- Przygotowywać mapy rynków i profile idealnego klienta
- Definiować i komunikować wyróżniki własnej firmy i oferty.
- Tworzyć kluczowe treści kampanii.
- Wybierać najskuteczniejsze kanały docierania do odbiorców i skutecznie z nich korzystać.
- Planować kampanie marketingowe w celu generowania leadów.
- Uzgadniać oczekiwane rezultaty kampanii i podejmować ewentualne działania korygujące.
Formy pracy:
Szkolenie ma charakter warsztatowy. Teoria przekazywana jest w postaci mini wykładów, oraz wniosków z ćwiczeń i dyskusji. Uczestnicy w trakcie szkolenia na bieżąco analizują rzeczywiste przypadki i problemy
Czas trwania szkolenia:
1 dzień (8 h)
Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie:
Osoby zarządzające firmą, menedżerowie odpowiedzialni za strategię i rozwój firmy. Udział w szkoleniu nie wymaga spełnienia żadnych kryteriów wstępnych.